Veg Power oraz ITV w Wielkiej Brytanii połączyły siły i stworzyły kampanię mającą na celu zachęcenie dzieci do jedzenia większej ilości warzyw w celu poprawy ich zdrowia oraz walki z wszechobecną otyłością, kampania promowana pod hashtagiem #EatThemToDefeatThem ma zmienić sposób w jaki dzieci postrzegają warzywa.

Wiele organizacji oraz supermarketów dofinansowało kampanię, między innymi Aldi, Asda, Co-op czy Marks & Spencer. W kampanii dostępne są również naklejki, plakaty, dzieci zostają superbohaterami  i z pomocą rodziców będą próbowały ocalić świat przed wściekłymi warzywami, które próbują opanować świat. Według Veg Facts 96 procent nastolatków oraz 80 procent dzieci w wieku szkolnym 7-10 lat nie zjada wystarczającej ilości warzyw.

Co sądzicie o tego typu kampaniach? Czy jest to sposób na zachęcenie dzieci do jedzenia większej ilości warzyw?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *